överjävla mäktigt!

har gjort min livs största jävla blunder!!!! jag och lukas åker till sthlm i april i 3 dagar (trodde jag!!) vi åker den 4 april så vi är framme i stoorstan kl 19.00. sen åker vi hem den 7 så vi är framme i ume typ kl 09.00, vi hinner alltså se affärer osv EN dag!!! hur tänkte jag?!?!?! ringde och frågade ifall man kunde ändra iaf hemresan, alltså byta tid. denna affär skulle gå på över 1000 kr, sinnes!!
jag är inge vidare på gott humör. men vafan, jag får iaf åka dit :) kommer ju dock inte hinna kolla på skolan jag tänkte gå, men jag pungar väl ut pengarna och hoppas på att studierna kommer gå ihamn ändå :)

nu blir de lite mat kanske, sen är vi rent bortbjudda! tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0