sönda

JAG HAR HAFT 20 LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!! :O va nästan tvungen att sätta mig ner nu när jag såg detta. skulle kunna tippa på att detta beror på att min blogg syns på fotbollslagets hemsida? ;) haha trevligt, fortsätt så!

jag är iaf i burran nu, på oooookkkkk! väldigt trevligt.

inflyttningsfesten hos miranda och maje var heeeelt fantastisk! väldigt mke trevligt folk, roliga inflyttningspresenter och bara mysigt! detta var alltså freda, så vi sovde över hos lukas bror på berghem. lördagen bestod av lite myspys på strömpilen med miranda maja å ludde (jaa, och jag å lukas) lukke klippte sig, kikade på lite skor, handlade och bara trivdes. sen for vi tillbaka på teg till miranda och maja och drack kaffe innan vi slängde oss i bilen och åkte hem. trist att åka hem! imorrn är de måndag och jag har ingen aning om vad som händes då förutom träning. så på återseende!

Kommentarer
Postat av: mirributten

så kul att ni kom! <3

2011-01-20 @ 15:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0