baaaah!

jag älskar pojkarna (lukas och milo) otroligt mke, men ibland kan jag bara bli så gudförbannad! som när milo ska upp i sängen, eller soffan eller var som helst, så hoppar han upp, och just när man ska lyfta upp han, så sticker han! och detta kan driva mig till vansinne!!!!!!!!!!!! fast de är inte så ofta jag blir irriterad på han, men de händer. eller som nu, när man ligger som en säck potatis  i sängen, avslappnad och nöjd med livet, så får han för sig att TOKskälla!! så lukas hoppar till (han låg och sov) fäktar med armarna, vänder sig om och snarkar så de låter som nå världskrig har brutit ut! vilket jag också stör mig på, lukas snarkningar! jag vet att han kanske inte kan göra så mke åt saken, men ibland när man känner sig skitstressad för att man måste sova för de är upp i ottan för att jobba, så är hans snarkningar ett oerhört irritationsmoment. men nu ska jag inte klaga på pojkarna i mitt liv, dom är ju faktist helt fantastiska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0