Milton

va i stan idag och handlade lite småheter. bla bebiskläder :) hade tänkt fara och hälsa på emma med familj nästa vecka, men när jag hade lämnat lukas med co på isladan, så kunde jag inte hålla mig länge! slog en pling till emma, och på 2 röda va jag där!! och fick beskåda en varelse, som va så söt så de fanns inge slut! å när jag höll han.... åhhhhh lillegubben. blir nog många besök där vill jag lova ;) haha jag kan agera pappa (när tobbe inte är hemma) jag har redan erbjudit mig ;) hehehe
så nu är de de vanliga, vänta på att lukas ska komma hem....
imorrn är de jobb, sen fest hos anja som fyller år (jaaa på månda, men fest imorrn) :) så hejjhopp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0