mycke nöje

de är bara så, jag bestitter en rad finurliga tips och trix! charmade bland annat till mig billigare taxi under min vistelse i umeå. en av många trix jag kan :) omvi säger såhär, umeå levererade med buller och bång! iaf, helgen har hur som brudit på trevliga människor party på nån slags gayklubb (?) HAHAH kul! shopping, fika, all stars och aik matchen, skratt och åter skratt! otrevligt trevligt kan man säga :D 
nu sitter jag iaf och väntar på min andra hälft ska trilla in genom dörren så jag kan få mig nå mat. min andra sötnos ligger på golvet och sover så sött, min älskaded lilla milo!
imorgon vankas jobb, och lugn kamrater, de är inte något av alla mina 9 jobb jag redan har, utan ett helt nytt!!!! jag och min fantastiska syster ska faktist till vebomark och göra semlor på dahlgrens bageri :) de kan sluta hur fan som helst! hahah
over

jaa, han sov INNAN jag tog kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0