burträsk...

såg nu att vårt gamla hus är till salu. Jag hade kunnat döda för det (en gång till) ifall det skulle säljas om typ 5 år! så man hinner göra allt de där som jag vill. resa, utbilda mig, resa igen, flytta till en stor stad, resa igen, och massa andra småheter. så ligger de underbaraste huset ute till försäljning om 5 år, var så säker på att det är i min ägo igen!

jobb i morrn, sen är det personalfest på agendan. väldigt trevligt :) sen vankas de jobb i burträsk på OK.
nu är det godnatt!




såhär såg huset inte ut när vi sålde de, men de är ändå samma hus...VÅRAT hus!

Kommentarer
Postat av: Vickis

Men va? Ska de sälja huset ?

2011-05-20 @ 14:40:55
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0