snabbt stabilt och jätte jätte bra

god kväll.
sitter nu med min drogade hund (va hos vetrinären idag, där dom sövde ner min lilla bebis) de ser ut dom att han är död, men eftersom jag ständigt har handen på han för att känna hjärtslag och puls, så vet jag att han lever :) haha
allt rullar på, jag jobbar som en tok, och är sällan ledig. men de är väl så man gör nu för tiden?
min andra tatuering är bokad, och jag längtar som en idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och annars så är jag bara vidrigt sugen på att spela fotboll!


god natt




Kommentarer
Postat av: Vihihihickhahahan

hihi lillskiten då:)vad gjorde ni hos veterinären mån tro?

Men vad är det du ska göra för något och vars på kroppen och hos vem? :D

2011-05-13 @ 02:20:02
URL: http://victorjia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0