ålidhems hodden!

jag har spenderat min vecka i umeå, ålidhem för att vara exakt! Jag har skrivit cv i förbannelsen(tack rasmus, min cv coach!) sen har jag glidit omkring i umeåstad och bara köttat med mitt fantastiska cv och mitt perfekta personliga brev (?) how ever, får se om de ger någon utdelning! fredagen bjöd på amandas 20 års fest, OCH SOM de levererades! de kan klassa sig som de absoluuuuta toppskiktet av händelser ;) höhö sedan åkte jag hem igår, men tog en sväng förbi skellet för att sitta lite i lougen och se AIK knäcka frölunda! :) och nu vankas de ännu mer hockey nu när lukas ska förstöra någons självförtroende på rinken, vilket man skulle kunna säga är hans specialitet! OCCCCCH äntligen, imorgon ska jag få jobba på OK, så även på tisdag :D :D :D :D


nää, väl mött
trevlig söndag
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0