härliga torsdag

dagen har bestått av lång promenad i skogen me lillkillen, tvätt och städ! sitter just nu och drömmer mig bort i hundar..... åååh så ljuvligt de hade varit med en till liten hund springandes, en liten dolph (som lukas vill att han ska heta...) men de är nog ett ttag bort, dessvärre.

imorgon ska vi nog ta en till prommis i skogen, OM vi nu inte far till agillitybanan och kör lite träning :)
(känner mig som dig nu mamma, skriver om min hund :D haha)

väl mött


avslutar med en hejdundrandes bild från min 20 års dag i venedig!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

JAAAA Hannah, du SER hur det blir :) :) :)

2011-10-07 @ 09:43:18
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0