IKEA+nytt jobb

lördagen bestod av sundsvall ock IKEA. somnade kl 2 på freda/lördags natten/morron och gick upp kl 5, detta betyder att jag va jävligt trött! vi dundrade iallafall iväg i den svarta morgonen mot sundsvall, jag och lukas. de gick trögt under dom första 3 timmarna, sen va man ju på gång! väl framme blev de en hel del shopping :D påväg hem va man ju lite hungrig, vi stannade till i övik och for på max, drive in eftersom de va så jävla mke folk där inne! finns de nån annan i världen som gjorde som vi? for på drive in, sen satt vi på max parkeringen och åt våran mat, hahah! jaja sen åkte vi hem.

började även mitt nya jobb igår. numera är jag ÄVEN på bishop arms! de är jävligt roligt :) för er som inte vet så är det en pub med HUUUUUUR mke öl sorter som helst, och wiskey! finns en och annan vinflarra och cider att tillgå också! såatt de känns jätte roligt :) jobbar även torsdag, fredag och lördag :)

så de va allt jag hade att säga. tooodls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0