en spontan tanke

varför i hela friden är inte ALLA lägenheter, i typ hela världen, lika fantastiska som dom som finns i sthlm? dom där sekeskifts lägenheterna med ljusa ÄKTA trägolv, burspråk, balkonger to die for, balkarna i taken, ljust och bara makalöst!! jag skulle lätt skita i att tvätta håret på en vecka bara jag fick en sån lägenhet! (för er som känner mig så är en vecka utan att tvätta mitt hår i klass med ett år för andra) men iallafall. världen, komigen, gör sthlm till lägenheternas mecka, ge mig en. eller vänta, bygg en åt mig, gratis!
meeen, har nu drömt mig bort på tok för länge på hemnet, mitt andra hem. stänger nu ner sidan och får finna mig i att nä, de är fan inte underbart i boliden, ETT DUGG!!! vem lurade jag? tur milo är fin :)
2 timmar kvar tills hockeyn börjar, väntar idoget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0